Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (6)

                                      

                                               ΔΑΚΕ          
 Ενωτική  Κίνηση  
ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
      email : dake.odye@gmail.com    facebook : ΔΑΚΕ ΟΔΥΕ
           http://dakeodye.blogspot.com   http://twitter.com/DakeOdye   
                                                     Αθήνα  18/10/2016
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (6)
Κοινοποίηση στους συναδέλφους της Ελλάδας 
        Συνάδελφοι,
   Συνεχίζουμε την παρουσίαση των προτάσεων μας για την τροποποίηση άρθρων του Κώδικά μας.
 
Πρόταση:17    Άρθρο 22 παρ.3 (το άρθρο σήμερα έχει ως εξής):……………..
«Το επταμελές υπηρεσιακό συμβούλιο του Συμβουλίου της Επικρατείας συγκροτείται από τον αρχαιότερο αντιπρόεδρο, ως πρόεδρο, τέσσερις συμβούλους Επικρατείας και δύο δικαστικούς υπαλλήλους, ως μέλη, όταν η κρίση του συμβουλίου αφορά σε υπάλληλο του Συμβουλίου της Επικρατείας. Το ίδιο συμβούλιο συγκροτείται από τον αρχαιότερο αντιπρόεδρο, ως πρόεδρο, τους τρεις πρώτους συμβούλους Επικρατείας που αναδείχθηκαν κατά την κλήρωση, τον αρχαιότερο αντεπίτροπο της Γενικής Επιτροπείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και δύο δικαστικούς υπαλλήλους της γραμματείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων, ως μέλη, όταν η κρίση του συμβουλίου αφορά σε υπάλληλο της Γενικής Επιτροπείας ή των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων.».
Το επταμελές υπηρεσιακό συμβούλιο του Αρείου Πάγου συγκροτείται από τον αρχαιότερο αντιπρόεδρο ως πρόεδρο, δύο αρεοπαγίτες, δύο αντεισαγγελείς του Αρείου Πάγου και δύο δικαστικούς υπαλλήλους ως μέλη.
Το επταμελές υπηρεσιακό συμβούλιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου συγκροτείται από τον αρχαιότερο αντιπρόεδρο ως πρόεδρο, τρεις συμβούλους του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έναν αντεπίτροπο Επικρατείας και δύο δικαστικούς υπαλλήλους ως μέλη.
  Πρόταση: Στο άρθρο αυτό , πρέπει να  αλλάξει ο αριθμός των δικαστικών υπαλλήλων από δύο (2) σε τρείς (3) με ταυτόχρονη μείωση των συμβούλων επικρατείας από 3 σε 2, για το Συμβούλιο της επικρατείας, των Αρεοπαγιτών και Αντεισαγγελέων του Αρείου  Πάγου από 2 σε 1 αντίστοιχα και   από 3 σε 2 των Συμβούλων του Ελεγκτικού συνεδρίου, για να υπάρχει μεγαλύτερη αναλογικότητα. Η εφαρμογή της διάταξης αυτής να αρχίσει  από την επόμενη της ψήφισης του Κώδικα διετία. Και την εκλογή των επόμενων αιρετών εκπροσώπων των δικαστικών υπαλλήλων.

 Πρόταση:18. Άρθρο 82 παρ.1  (το άρθρο σήμερα έχει ως εξής): «1. Επιτρέπεται η απόσπαση δικαστικού υπαλλήλου στη γραμματεία άλλου δικαστηρίου ή εισαγγελίας ή σε υπηρεσία του Ελεγκτικού Συνεδρίου ή στη Γενική Επιτροπεία της Επικρατείας στα τακτικά διοικητικά δικαστήρια, καθώς και στα υποθηκοφυλακεία και κτηματολογικά γραφεία της χώρας για την κάλυψη εξαιρετικών υπηρεσιακών αναγκών. Η απόσπαση διενεργείται με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, μετά από σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου, στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο δικαστικός υπάλληλος. Αν η γραμματεία ή η υπηρεσία, στην οποία πρόκειται να αποσπασθεί ο δικαστικός υπάλληλος, υπάγεται στην αρμοδιότητα άλλου υπηρεσιακού συμβουλίου απαιτείται και σύμφωνη γνώμη του συμβουλίου αυτού».
  Το  άρθρο αυτό πρέπει να συμπληρωθεί  ως εξής: «…….υπάγεται στην αρμοδιότητα άλλου υπηρεσιακού συμβουλίου απαιτείται και σύμφωνη γνώμη του συμβουλίου αυτού, σε περίπτωση που η απόσπαση γίνεται σε υπηρεσία εκτός της έδρας της υπηρεσίας του υπαλλήλου, καταβάλλονται έξοδα μετακίνησης, όπως αυτά ορίζονται από τις εκάστοτε διατάξεις περί μετακίνησης δημοσίων υπαλλήλων ».
{ όπου η έννοια των εξόδων κίνησης,   περιλαμβάνει, α.   το αντίτιμο των εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς ή της κάρτας απεριορίστων διαδρομών, β. τη δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης λόγω χρησιμοποίησης ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.) αυτοκινήτου ή μισθωμένου μεταφορικού μέσου στις περιπτώσεις που επιτρέπεται η χρήση του. Επισημαίνεται ότι ο υπολογισμός των χιλιομετρικών αποστάσεων πραγματοποιείται σύμφωνα με τον επίσημο Οδηγό Χιλιομετρικών Αποστάσεων Οδικού Δικτύου της Χώρας της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, γ. τη δαπάνη διοδίων, δ. το ναύλο οχήματος στην περίπτωση μετακίνησης με θαλάσσιο μέσο μεταφοράς, ε. τη μίσθωση οχήματος στις περιπτώσεις που επιτρέπεται η χρήση του.}
 Πρόταση:19    Άρθρο 74 (το άρθρο σήμερα έχει ως εξής):  1. Η κατανομή των δικαστικών υπαλλήλων στις οργανικές μονάδες της γραμματείας ή υπηρεσίας του δικαστηρίου ή της εισαγγελίας ενεργείται, κατά περίπτωση, με απόφαση του προϊσταμένου ή του τριμελούς συμβουλίου διοίκησης του δικαστηρίου της εισαγγελίας, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του προϊσταμένου της γραμματείας.
2. Ο δικαστικός υπάλληλος δεν επιτρέπεται να μετακινηθεί πριν συμπληρώσει δύο (2) έτη στην οργανική μονάδα στην οποία υπηρετεί, Η μετακίνηση είναι υποχρεωτική όταν ο δικαστικός υπάλληλος συμπληρώσει τέσσερα (4) έτη στην ίδια οργανική μονάδα.
3. Αν συντρέχουν εξαιρετικοί λόγοι, ο δικαστικός υπάλληλος μπορεί να μετακινηθεί και πριν τη συμπλήρωση διετίας, με ειδικώς αιτιολογημένη απόφαση.
Το άρθρο αυτό, στην παράγραφο 3 πρέπει να συμπληρωθεί:  Κατά της απόφασης μετακίνησης  ο δικαστικός υπάλληλος μπορεί να προσφύγει ενώπιον του αρμοδίου υπηρεσιακού συμβουλίου , η προσφυγή  ασκείται μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την κοινοποίηση της ως άνω απόφασης..

Συνεχίζουμε και με άλλες προτάσεις, περιμένουμε και τους άλλους να κάνουν το ίδιο  για να τις επεξεργαστούν οι συνάδελφοι και οι πρωτοβάθμιου σύλλογοι με την άνεσή τους και το σχηματισμό της καλύτερης δυνατής άποψης και θέσης , πέρα από σκοπιμότητες .

  ΔΑΚΕ  
 ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχέδιο αίτησης αναγνώρισης προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα.

                                                                                                                                                   ΔΑΚΕ             ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ      ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ      email : dake.odye@gmail.com    facebook : ΔΑΚΕ ΟΔΥΕ           http://dakeodye.blogspot.com   http://twitter.com/DakeOdye                 ...

Τολμηρά και αξιόπιστα θα μεταβούμε στη Νέα Εποχή! ΘΕΣΕΙΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΔΥΕ

 ΔΑΚΕ       ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ    ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ         ΘΕΣΕΙΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ                             Συνέδριο ΤΗΣ ΟΔΥΕ                                                                                                               ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2023 Είναι κοινή διαπίστωση πως ο Συνδικαλισμός εδώ και δεκαετίες αφήνει αδιάφορη την πλειοψηφία των εργαζομένων. Το Συνδικαλιστικό Κίνημα έχει περιέλθει σε απαξίωση ακριβώς γιατί έχει συνδεθεί, με όλες εκείνες τις παθογένειες  και τα βαρίδια που ακόμα δυστυχώς χαρακτηρίζουν την ελληνική πραγματικότητα όπως πχ.  αναχρ...

ΣΧΕΔΙΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (σύμφωνα με το άρθρο 11παρ.4 α,β του Ν.4354/15)

                                                                                                                                                                                          ΔΑΚΕ              Ενωτική   Κ ίνηση   ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ...